torsdag 23 februari 2012

Jinna värmer i Oslo...

..ett helt gäng mössor som ska på lådan och värma lite i den norska huvudstaden Oslo. Så kul!!! Och tack kära svägerska med familj som gör så bra reklam. Den orange och den gröna är till barnens kusiner. Igentligen ville väll O ha en vit, men det är kanske inte så bra idé. Så när jag har fått grönt på hjärnan fick det bli en grön med vit bokstav istället. Och E ville ha en orange och det ska han naturligtvis få. Lär ju inte vara svårt att ha koll på honom. Och orange är ju förresten vårens stora färg...
Nej nu blir det sängen. Och imorgon blir det öppnis med mina flickor. Fler Oslo mössor på kvällen oxå två mössor till stan med helt nytt motiv. Kanske jag hinner med lite klänningssömnad oxå, Har så lust att sy....mer än vanligt..fick ju så mycke inspiration på syfestivalen. Ojjj jag får inte glömma tut till min svägerska. Ha ha ha nog ska hon klara av att sy det hon vill ha beskrivning på..
// L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar