tisdag 10 april 2012

Tjoooo är tillbaka......

min stora tjej
...som ni ser på bilden så har vi haft en super påsk. Med massa lek och bus med kusinerna. Väldigt skönt och  avkopplande med massa mat.Men kan lova att jag har saknat min symaskin. Den fick ju inte följa med och det var ganska skönt. 
Fast nu är vi hemma med ett nytt gäng beställning på mössor. Bla nya med siffror på oxå några bokstavsmössor. Och dessutom så han jag knappt in på dagis i morse så fick jag än till så kul. Men det står lite annat på listan oxå som fleece set till båda mina tjej3r, 5 års present, 4 års present och en väska till mig. Lite ego-sömnad skadar ju inte.
Det är förresten tack vare min stora tjej som jag kallar mig jinna. För det var det hon kallade sig när hon var riktigt liten.Min lilla tjej som blivit så stor så hon ska börja skolan till hösten.
Nej nu blir det en vända till stan och när barnen lagt sig ska jag ha möte med en gammal vän som stått still i 10 dagar. Ja, förutom den lilla stunden som det tog när jag blev tvungen att laga resåren på T´s regnbyxor..
// L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar