tisdag 15 maj 2012

Då kan det roliga börja....


....medan min symaskin har varit kidnappad av min äldsta dotter så har jag passat på att ritat mönster, klippt klippt och klippt. Så nu har jag snott maskinen tillbaks och ska börja med det roligare delen av min hobby. Sy ihop. Så snart dyker det upp färdiga resultat. Frågan är ju bara vad som måste prioriteras först.???? Det randiga tyget ska bli T`s pirat tunika till dansuppvisningen som är om ett par veckor. Och det är på grund av den jag fick "låna" tillbaks maskinen. Så vi tar väll den och 11 mössor då. Sedan får det bli en klänning t-shirt i frukost tyget från strommingdesign.se, ett par jeans shorts, en solhatt och sedan finns det faktiskt 4 mössor till som är klara för att sys ihop men mer om dem i ett annat inlägg. För de ska få ett eget för de är väldigt speciella. Nej nu laddar vi maskinen med svart tråd och börjar där.
Trevlig kväll och förresten heja Sverige!
// L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar