lördag 14 juli 2012

Är inte sjuk......



....är bara en helt normal sy-nörd!
Vi har precis kommit hem från Norge Där vi varit på bröllop. Eller rättare sagt haft den äran att få delta i ett helt underbart familjebröllop.Har sagt det för, men tack.

Efter en vecka hos svärfar så stoppade vi och våldgästade min svägerska och hennes familj i Oslo. Där tog vi bla barnen till ett jätte stort inomhus lekland. Något måste man ju hitta på när det bara regnar. Tack för att vi fick komma!

Nu är vi tillbaks i vårt eget hem. Ha ha ha vad gör vi då efter att varit borta 1 v och kört si så där 60 mil idag??? Jo i säng med den minsta, packat ut bilen, startat 1:a tvättmaskinen sedan slängde jag mig framför symaskinen medan sambon tog en vända på sjön med båten. Så skönt......


Kvällens skörd. En t-shirt till T. Haft den ut klippt, men nu sydde jag det sista så den blev helt klart. Mönster från Ottobre 3/12. Den gröna mudden kommer från SoS och den valde T själv. Trafikmärks tyget kommer från Strömming Design.


Så nu finns bara ett stackars projekt kvar på stången. Stången har T och jag gjort själva. Blev less på högarna som blev liggande på sy bordet och som en av våra katter alltid lyckades ligga på. T har lovat att hon ska måla det svart åt mig. Hoppas det blir fint väder så vi kan fixa det snart. Imorgon blir det klippdag. Helt nya projekt och dessutom har jag några som ligger men inte är helt färdig ut klippta. 

// L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar