fredag 26 oktober 2012

Vampyr i huset. Var är vitlöken??............


 ...då har man sytt sin första vampyr-klänning. Ha ha så kul. Med lite krossade velour från Jysk och nät med tryck från Ohlsson´s så blev den ganska bra. Ägaren blev nöjd i alla fall. Och invigd har det blivit ikväll. Då T´s skola haft Halloween disco. 


Tack Åsa för lån av våffel järnet. Att vår dotter har mycket hår visste jag, men att det skulle ta EN TIMME att våffla det med tången hade jag väll aldrig kunnat tro. Sedan fick ett par spindlar pryda kalufsen. Åh nu är bara frågan vem som får äran att borsta det imorgon???


Behöver jag säga att lillasyster I var skeptisk ?????

Innan jag säger god natt så vill jag bara påminna er alla om att det är EB-vecka nu, Vad EB är???? Jo det är förkortning på en svårt hudsjukdom som väldigt få vet om att den finna förrän någon i närheten blir drabbad av den. För att uppmärksamma detta och få ut information om sjukdomen. Kommer föreningen lägga ut en ny artikel om drabbade fram till 31 okt på deras hemsida. Snälla läs, men glöm inte näsduken.....


// L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar