torsdag 8 november 2012

kan man säga något annat än bedårande?.....





Tusen takk til tante Linda för pakke i posten! 
Stor glede da pakken åpnet :)



.....eller vad skulle ni säga om ni får såna bilder som jag fått idag??? Detta är ju något så kul ! Denna lilla underbara tjej har två större systrar som har såna här öronvärmare. Och jag vet med säkra källor att denna lilla fröken är en mästare att låna dessa trots att de är allt för stora. Har pratat flera gånger om att jag ska försöka knåpa ihop ett par åt henne som passar bättre. Men det är ju det där med tid då. Men så gick jag tom på "jinna"-lappar och då gjorde jag slag i saken. Ritade mönster och klippte till en massa saker medan jag väntade på påfyllningen. Och i början av veckan blev dessa och dessutom ett par mössor klara för leverans. Dessa skickades som helt oväntad post till denna lilla kusin. Oj vad roligt det är....nästan roligare än att ge julklappar/födelsedags presenter. Fast älskar ju det oxå, men detta blir speciellt. Eftersom det är så oväntat! Detta kommer att göras fler gånger. Hmmm undrar vem som får nästa kuvert???? 
Nu väntar jag bara på ordern av tyg till mössor. ALLA applikationer är redan klara så när tygerna kommer då kan jag bara njuta. Härligt!
Trevlig kväll på er!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar