torsdag 31 januari 2013

Lovad live bild!



Har varit ganska tyst här ett tag. Mycket händer och mycket är på gång. Bara roliga saker iallafall. Just nu så syr jag mössor. För att vara exakt 30 st EB mössor...ha ha sååååå kul! Tar lite tid och det där därför det varit tyst här. Men snart kommer det en härlig bild. Dessutom har jag äntligen vågat klippa i merino ullen från Strömming. Oxå har jag lite mer på g. Som t.ex 1 hemligt kuvert. Åh vad jag gillar att lägga på dem på lådan. Och detta är faktiskt extra roligt! Sedan ligger det även en födelsedagspresent på skrivbordet till en kusin till barnen som fyllt år redan. Och naturligtvis så fick jag en idé som jag bara måste prova så han får vänta lite. Vet att han kommer digga det om det blir bra.
Oxå kommer vi till inläggets live-bilder. Det är faktiskt min minsting som fyllt 2 år. Tiden går fort!! Klänningen är sydd i Bää bää vita lamm från Liandlo. Stora syster önskade det till sin lila syster och så fick det naturligtvis bli. Lovade ju en live-bild så här är det. 

/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar