lördag 20 april 2013

Fler fjärilar på g.....






åhh vilket väder vi haft idag. Strålande sol. En riktig vårdag med trädgårdsfix. Härligt!!! Nu blir det en stund sömnad för att varva mer innan sängen kallar och förhoppningsvis en lika fin vårdag då.
Skrivbordet håller på att svämma över med mössor. Fjärilsmössor.....så kul! Planen var att få alla skickade denna vecka. Tyvärr gick det inte som planerat då lill-fisen blivit sjuk och nätterna blivit sömnlösa. Men nu så är vi friska igen. Och några går iväg imorgon och resten på måndag. Sedan kommer det klippas en vända till som ska norrut. Helt otroligt vad dessa blivit populära! något jag tycker är väldigt väldigt roligt. Men från och med nu så kommer jag inte lova att jag hinner sy och leverera fler i vår. Men slutar absolut inte ta beställningar för det. För vi vill ju bära fjärilsmössan i höst oxå eller hur??? Och detta gör jag inte för att jag ledsnat sytt dem tvärt om. Älskar det men mina döttrar vill ha lite nya kläder dom med.




Åh så måste jag visa er dessa kort! Två tuffingar i fint vårväder.
Och klart de bär en fjäril. Det gör väll du oxå eller???

(tack Annika för de fina korten)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar