söndag 11 augusti 2013

Älskade lilla V.....


Tusen tusen tack för bilden!  Så söt och så synd att vi inte får träffas lite oftare. Tänk vad med energi man får av dessa live bilder. 
Fast denna klänning är faktiskt inte min förtjänst. Jag har ju bara sytt den. Nej det är min älskade mormor och morfar som beställt den. I våras frågade de om jag inte kunde sy en klänning till denna underbara lilla tjej. Som för övrigt är syssling till mina barn och deras barnbarnsbarn nummer sex. Naturligtvis ville jag sy det. Frågade vad de ville ha för mönster på den och fick svaret djur. Bara att börja leta och hittade ett på Liandlo, men det var slut. Men med lite tur och hjälp av Martina som hjälper till i Liandlo´s monter under syfestivalen och driver http://w-collection.blogspot.se/ hittades 2 stuvar. Tack Martina!! I och med det och lite randigt tyg så fick jag till 2 små klänningR. Och uppdraget slutfört!!! Ett väldigt roligt uppdrag. 

/ L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar