torsdag 31 oktober 2013

Närmar oss 20 000. Firar med utlottning!

Så roligt....TUSEN TUSEN TACK till alla er som varit inne och läst och kommenterat genom åren. Jag började blogga för att en av mina svägerska i Norge inte hade facebook och kunde inte visa bilder på mössorna jag syr och säljer. Så tack Vilja!!! Må säga att bloggandet är roligare än vad jag trodde. Då det är lättare att gå tillbaks själv och se det jag sytt. Ett väldigt bra sätt att arkivera på!

Och när som helst bickar jag 20 000 vyer. Helt otroligt!!! Mycket beror ju på mitt sista inlägg. Om Gaston och min upplevelse när han föddes. Helt otroligt! Hade i min vildaste fantasi inte kunnat drömma om den reaktion det har fått. Är väldigt väldigt tacksam till alla er som läst och delat. Detta är ju som sagt en väldigt sällsynt sjukdom som inte får så mycket plats i media pga att folk inte vet att den finns. Och i och med EB-week så är ju det huvudmålet att informera. Därför finns nu en rad olika berättelser på FB just nu.  På grund av mitt inlägg så har jag nu fått en massa frågor om sjukdomen både från Sverige, Norge och Danmark.Vilket är riktigt roligt !!! Fortsätt dela. EB-föreningen är en helt ideell förening och efter som sjukdomen är så sällsynt får man inga statliga bidrag till forskning eller till deras verksamhet. Ni gör ett otroligt jobb och vilka historier ni har bjudit på....fält många tårar denna vecka.

Det kommer att hända mycket framöver för min del. Så mycket att se ifram emot. Har ju äntligen fått mina symaskiner igång. Och två förväntans fulla döttrar som väntar på nya kläder. De väljer ju tyger själv speciellt Tindra. Planen är att minska tyget  på mina hyllor. Sedan ska jag ju gå in i rollen som tomtemor. Åhhhh längtar!!! Ska bli så kul och se hur kusinerna till barnen reagerar på årets julklapp. Dessutom har jag ju en del mössor på beställningslistan och en massa EGO sömnad. Ja ni förstår....Men mer har jag faktiskt att se i fram emot men det kommer det inlägg om senare när det närmar sig...

Men nu till utlottningen för att fira 20 000 vyer...Det är ju bara EB-week en gång om året och det är ju det jag brinner lite extra för. Därför kommer utlottningen gå till så här:

Dela länk här nedanför  på din  FB-sida så får du en lott och dessutom en extra lott om du lägger upp den på din blogg. Sedan skriver du i länkens kommentarsfält. Ditt namn och var du länkat. Enkelt....????
Vad står på spel???? Jo, naturligtvis 3 fjärilsmössor i valfri storlek och valfri färg. Och det ska vara gjort senast 10 november.

så kan de se ut. Vanliga fall säljer jag dessa för 150:- och skänker 50:- per såld mössa till EB-föreningen.
Och nu står 3 mössor på spel och du kan få en. Bara genom att dela länken nedanför.. Bra va!
(P.S glöm inte att det är på länken du delar du ska skriva i kommentarsfältet för att delta i utlottningen! )


Lycka till, Linda







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar