måndag 11 november 2013

Smile....


säger Isa så fort vi knäpper kort. Fast just nu är det väldans svårt att få bra bilder på denna tjej. För det är ju så spännande att se resultatet själv. Detta underbara tyg var tänkt till klänningar till båda mina tjejer i somras men så gick det ju som det gick med det. Jag fick med mig en bit från Syfestivalen i våras. Och det är helt enorm. Det är så lätt att matcha med andra färger och det är ett sånt där tyg man blir glad av. Tyget heter Happy summer och kommer från http://gekkoshop.no/. Vet dock inte om hon har något kvar, men jag hoppas det för en till bit vill jag ha med mig i resväskan hem från Syfestivalen i Oslo om 2 veckor.  Nej nu blir det gardinsömnad resten av kvällen. Länna skola ska få lite nytt i korridoren.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar