onsdag 6 november 2013

Stod tydligen Ilia på denna....


I somras var jag och en av mina svägerskor på Ohlsson´s tyger. Och då fick vi syn på denna tyg. Som det bara stod Ilia på. Vem är Ilia då??? Jo hennes yngsta dotter på fyllda 3 år och kusin till mina tjejer. Och då kunde jag ju som tante inte låta bli att köpa en bit. Har nämligen sytt en annan klänning åt henne och den är väl använd så....Modellen kommer från en Ottobre tidning i somras som min svägerska gillade. Så, så fick det bli. Varsågod Ilia Nathalie kommer på posten snart. Du beställde ju ny mössa så det ska jag bara fixa först. Kanske en till lillebror oxå???

Psst glöm inte att du har chans att få en mössa gratis. Hur enkelt som helst. gå in på länken "Tårarna rinner, Iwona!" skriv ditt namn i kommentarsfältet och sedan kopiera länken på din facebook-sida. Och du är med om utlottning på mössor. Enkelt!!

/ Linda

2 kommentarer:

  1. Ååhh precis det tyget och den klänningen har jag tänkt sy till min egna lilla Cupcake Zelda :) tänkte dock göra avskärningen och kanterna i cerise. .. fin blev den och tjejjen som får den blir nog lycklig :)

    SvaraRadera
  2. tack hon har sett den på bild och längtar...

    SvaraRadera