söndag 23 mars 2014

Jag äääälskar rosa, mamma!


Ja det var så lilla Isa sa när jag kom hem från vårens tygfestival i Stockholm. Brukar alltid köpa med mig ett varsitt tyg åt dem. Tindra brukar ha en önskan. I år var det "något tufft" som var ledordet på hennes önskar.Och då fick det bli Gekko´s nya tyg som ni ser i mitt förra blogginlägg. Svart och vit prickigt med röda rosor. Och det föll henne i smaken helt.
Lilla Isa är just nu lättare att köpa till. ROSA är ledordet. Så när jag köpte tyget till Tindra hos JNY som säljer Gekko´s tyger här i Sverige fick jag syn på detta. Ett rosa tyg med lila fåglar. Och det gick hem...
Nu har det blivit ny sommarklänning. Men nu får det bli slut på klänningar en stund. Nu blir det MÖSSOR, MÖSSOR, MÖSSOR.......och en massa fjärilar att klippa!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar