måndag 20 oktober 2014

Ja ja jag ska inte överanstränga händerna....


eller jag ska iallafall försöka ta det lugnt. Men fy så svårt det är. Fick ju carpaltunnelsyndrom i båda händerna som jag kanske skrivit  förut. Detta kom i samband med graviiteten och blev värre efter förlossningen. Faktiskt så illa att jag inte kunde känna Elias med höger handen när jag lyfte honom. Otrolig och otäckt. Såg ju att jag höll i honom men kände honom inte. När det inte släppte så fick jag skenor som jag haft på båda händerna för att vila handlederna. Och nu är Elias 2,5 månad  och det har nästan släppt helt. Så nu äntligen får och kan jag börja sy igen. Men jag får inte överanstränga händerna för då kan jag få det tillbaks. Hoff det vill jag absolut inte. Så medans jag har vilat och inte gjort det så kallade pincett greppet med fingrarna har jag passat på att klippt ut en massa saker. Så nu kan jag bara sy, sy, sy, sy..


Glass-tröja till Tindra i ett tyg som är köpt hos Strömming för länge sedan.


A&E mössorna är en lotteri vinst ifrån Länna skolas sommar basar som jag sponsrade. Och när familjen som vann vinster har 2 barn så tyckte jag att de naturligtvis skulle få varsin mössa och matcha varande. Fjärilsmössan ska flyga norrut. 


En trafik.mössa har Tindra beställt. Cool enligt henne så......och de andra 2 är till ett par grann pojkar.


Oxå världens finaste Elias...

































































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar