onsdag 25 april 2012

Belöning......



...till min stora tjej. Ett tag var det väldigt mycke rosa. Och speciellt måste HA rosa och klänning. Nu ska det sägas att jag inte har något emot att hon har rosa eller har klänning. Men ett tag kändes det som det var tycket från kompisarna som gjorde det inte för att hon ville det. Nu har det dess bättre gått upp för henne att hon har på sig kläder som hon tycker är fina. Det var dit vi ville komma. Och jag har inte Rosa-striden varje morgon utan vi har fått väldiga sköna starter på dagarna nu sedan en tid tillbaks. Härligt!!!!Inte bara tjat utan oxå tid för mys och lite lek/pyssel innan det är dags för lite dagistid.
På grund av detta så ska jag överraska henne med denna knall rosa tunikan imorgon. Blir bra till sommaren.
Tror ni hon blir glad. Jag vet redan svaret. Har ju en riktigt tjej till dotter som ÄLSKAR rosa, men har förstått att man inte behöver ha det varje dag utan att det finns massa fina färger..

psssst fast nu är hon kräsen på klänningar istället.  De måste kunna snurra....ha ha ha!

// L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar