söndag 1 juni 2014

Hur kunde jag inte gilla detta????


När jag fick se färgproverna på detta tyg för länge länge sedan så gillade jag det inte. Jag gillade bara den andra färgkombinationen med ceriserosa. Det har jag förövrigt sytt ett linne till mig själv i. Finns ett inlägg med bild på det. Men denna kombination nej, nej inget för mig. Men så kom det..... Åh nu bara älskar jag det. Inte nog för att det är snyggt utan det är så mjukt och skönt perfekt för varma soliga dagar. Tyget finns hos Strömming och är ekologiskt. Just denna klänning ska inte mina flickor ha utan en liten tjej i södra Sverige som vi snart hoppas få träffa igen. Ska bara fållas ner till sedan läggs den på lådan. Måste bara fundera på vilken färg på fåll tråden jag ska ta.... grön, svart eller vit??? Får sova på saken.

Natti....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar