tisdag 26 november 2013

Grodor, pärlor och lottdragning!


Ja idag har vi ledigt jag och Isa. Åhhhh det känns så länge sedan. Jag har ju varit borta sedan torsdagskväll och kom hem i söndags. Tindra och jag har haft en tjej weekend i Oslo. På fredagen hjälpte vi Guro som driver Gekko på Julexpo. Sedan var vi tillsammans med min svägerskas familj. Så trevligt! Tindra har varit med på skridskoskola och sett på ishockeyskolan. Dessutom hann vi gå på bio. 
Men nu är vi hemma igen och försöker jobba ifatt det jag ligger efter. Min axel och rygg har ju inte varit den bästa och det slutade hos en kiropraktor och 2 kotor som var på väg att hoppa helt snett. Nu känns det dock bättre, men axel är inte helt ok om jag inte höjer armen över axeln. Så jag tar det lilla lugna.



Förutom att sy färdig en klänning jag lovat Isa så har degat, pärla och hämta ett jätte stort paket tyger. Ja, äntligen har jag fått hem de tyger jag behöver för att sy alla möss-beställningar som ligger. Var så mycke som var restad då jag skulle beställa, men nu är de här och några körs redan i tvättmaskinen. Dessutom har vi oxå haft lottdragning på 3 mössor som vi lottade ut till de som var med och delade inlägget som Iwona skrev och som kommenterade det. Bra jobbat!!!

Grattis till Ulrika, Jenny och Joel!!!
maila mig så jag vet vilken färg och stl ni vill ha...

/ Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar